今日都好晏番屋企 先咁晏打qz
今日一早去左食早餐 食完都系9點幾
番左屋企都系冇咩野做 整系同呀哥玩winning(多數我羸)
到左11點半就出門口番教會 番到去點知得幾個
等到11點10可石仔先番黎 嘉宏又放我地飛機= =
之後2點青祟
青祟完左之後同d人去左mk睇書
買左d野 之後就同呀媽去交錢
之後番屋企冇野做
最後大家系到留個cm先走啦