今日返左學校上中文 我好辛苦 好疲倦 聽下又訓下 今日係中文既last一課 上呀上呀 上到中段 我要作返篇文俾miss 因我之前作得唔好 差唔多作到洛糖 之係過miss叫我地去影相 我緊係無上鏡 大多人唔想去影 之後我同miss講再見 跟著我走啦 last課我好開心!! 之係回家 下午我好無聊 唔知有咩做???????????????????????