各位仲好嗎?好內冇寫啦~_~
上個月番左3日學 3日都要勁早起身真囉命
今個月仲有3日要番牙-.-"想自殺...
不過諗起可以升班...咩都值得既
原來瀨戶之花嫁真係好好睇-.-(一早有人講,但係自覺唔好聽,宜家先知好睇)
宜家日日係屋企唔係玩墨香就玩CS,玩到人都痴
好想去多幾次通燒牙><"因為就要開學啦!!
今期推介(好睇既動畫)
瀨戶之花嫁 <--大家不方去單黎睇睇 包好笑