今日好開心牙,,因apple生日牙>v<生日快樂牙!!
粒爆你牙apple>w<(奸笑中><)
不過都有唔開心..因仲有人嬲緊我 唉...
心情好復習...但係唔開心既佔得比較多,,
===============================
哈 apple我艾爆里,,唔知你艾唔艾我呢>﹏<?
你還在遠方那邊嬲爆著我嗎!?原來我真的這麼差勁...