星期6果日番左大陸,,去飲喜酒...
諗住好快到現場啦..點知要係上水果度等人
等左成個幾鐘頭先到...fuck
7點入席~
我都好無奈比人灌左飲幾杯紅酒...
暈都牙媽都唔認得-.-"
D紅酒又冇酒味WO...好難飲
番來果陣,,坐車坐到想嘔.
.待續,