呢幾排我都好燥..做少少就好''炆''~可能個天問題~
暑假到了...
我又係時候要洗錢啦;>
買D我要用既野@@''(大家知咩架啦~dumdum)
同埋我近排好撚累
唔知做咩....
個胃又痛波..
唉...冇野好講~
留cm喇
鐘意就留~.~(唔希旱)~