依家上緊com lit,好悶呀.....呀sir又唔埋我地最後個行,勁正
1陣個兩堂eng又冇咗...開心 .....自從升咗中三,d 堂多咗,
不過d老師仲多人咗....就係冇功課 ,哈
田徑....勁開心囉,人又多咗,so,好玩好多....
唉...9月30開始我嘅學界生涯lu ,游水同田徑
同candy.y 報咗100同50m 蛙式&4x50 混合,好想怏d黎呀!!!
晴....我諗我地做朋友係一個幾好嘅choice...做番朋友都幾好呀
又唔會好似之前咁,成日都要擔心對方
做朋友間中都會出下街,食下飯啦.....咁味仲好,係味?
|