今日行左好耐好耐 搞到好累好累
唔知講咩好 倒數8日.....
金日同老婆 去街街^~^ 陪老婆去書店睇書書 我冇睇書 係度聽日佢講野
有機會就咀下佢^~^ 倒數9日
老婆 佢一返到黎冇耐就打電話比我喇,,,, 老婆真係低鍚,,,,,,
老婆 我地又可以夜晚同妳傾計喇^~^
不過 有一件事係覺得唔開心 倒數10日 10日後 再同妳地講咩事,,,,,,,>.<
老婆 呀 妳唔係有咩事ar ma~
妳琴晚又無打比我喇,,,, 我又係等到妳12點呀,,,,
點解點解點解 聽日21號喇 妳係咪今日返黎嫁.....超掛住妳呀,,,,,如果係返黎甘係幾點車,,,,,幾點返到黎 甘我係咪聽晚可以打比妳 同妳傾計呀,,,, 老婆 妳點解3日都唔打比我 係咪玩得累過頭......先無打比我 定係 唔記得左我>.< 唔好呀=-="
琴晚老淒 唔知老婆有冇打比我>.< 佢又話每日12點前打比我.....
琴晚佢冇打比我>.<嗚嗚.....
仲要等佢21號先返黎 有掛等... 時間可唔可以快d過,,,,,,,