UA 12/6 依然系甘好天
哇 ~! 今日仲早起身啊 6:00am 就起拉,因為今日去大峽谷啊~好遠哦
哈哈~!! 來左甘耐UA, 第一次食當地的麥當勞D包, 仲系豬柳蛋添 哈~! 同HK果D一樣姐, 不過系大左小小之麻.
大峽谷, ~原本系一個平原, 被條河長年累月甘沖沖沖, 變成衣加 4千幾呎深的大峽谷.~利害利害~!
點樣參觀哩個大峽谷呢??~..........
首先, 我地搭直昇機, 直落谷底, (好開心啊,第1次搭za...)
然後, 搭船仔, 遊下條沖出大峽谷的河仔, (某D角度睇, 大峽谷都幾靓的),再搭直升機返上來.
最後, 走出條玻璃天橋, 望下個谷底,
雖然, 條橋唔系伸得好出, 但系要在玻璃做底的橋上面行, 都咪話5驚, (下面就是4千幾呎的深淵, 跌落去會點....呵呵呵)
不過, 行行下都唔系甘驚姐, 哈哈哈~~我真系藝高人膽大啊...哈哈哈
天橋旁邊, 系露鷹岩, 點解叫甘的名?! 就系哩舊好大好大的岩石,真系好似一隻大鷹 (有機會去睇下)
|