.口.'
耐冇打t00呢-.-v
今日同潔的唯舞的朋友sd sms-.-
無奈"內容就-.-...
4點要e家.V.!
唔好提啦^////^'←玩野咋-.-"
今日體育堂-.-好臭"
真係名正言順既臭ming-.-"
接波接左10次-.-冇次岩"
想打死個miz-.-"
不過其實講真既話個miz都0k既
之後小息果陣好煩-.-"
唔記得左咩事了.
總知就煩.v.!
之後到左中文堂"
又係個呀sir黎代堂-.-"
終於有機會俾我show下d令字^_^v
↑博打的^_^!
寫完之後-.-.....
佢過左黎我前面-.-
同我講我筆劃唔得-.-
凸了-_____-"
算了..都是想我好罷"
之後就到左LUNCH喇^_^
狂寫故仔.v.
-_-!
注意::我想講"可唔可以唔好再自己拎左我個電話黎SMG-.-!
勁無聊呀.vv.!
唔知咩事..勁唔倨H&C個miz囉;
梳個頭都要你批准?!
關你嘟事咩"麻嘟煩/....\!
人地梳頭都要俾你嘈!
好傷心加嘛/____\
之後就英文堂了;
個miz突然間叫我同陳倩怡去拎膠布-.-"
無奈-__-"
之後整好左個file之後.
我同1B班班長玩野-v-
用歌詞黎傳紙仔-.-v
本身係我同佢.之後無所謂都玩-v-
佢諗左勁耐先諗到-v-"
之後就放學了^_^
好爽呀^_^仲爽過爽歪歪^_^
係咪好爽呢^_^?!!
唐萱琳*你知唔知你攪d gag唔好笑囉!
又話自己唔係鍾意ms wong"
咁你做咩痴住人地呀?!
收收皮好了!'
別把自己弄得至高無上的"
你不是好嗎!!?
唔好覺得你嬲有人會在意*
你嬲只會令我地仲嬲的*
重點::你話事我地唔係一定要聽*!
CM PLZ"
如果唔係晒彎你D腳毛.v.!
晒晒要晒到腳毛會更彎←荷爾巫的不要防晒^_^v
|