| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 2009-04-02 |
分類: 未分類 |
巫巫巫巫巫巫巫巫巫巫>_<
我好心你呀!!我地係TB架^口^!!
白痴-0000-!
攬一攬又話係TB,,講我好心你又係TB,,
如果係咁真係冇野好講,,
係的話,,我就是TB了,,我認好了v00v!
嚴禁白痴v33v!! I HATE, 0K??!
-3333-星期六,,我地可以出黎見面喇^__^!!
好開心呀^_^!唔知有咩做呢-V-??!
唱歌唱一日-V-??!
哈,,正爆=VV=!
我最心既歌係::
黃梓熹 - 男人KTV
^__^!!哈!心死你!>_<!
|
網主回覆
THZ=]! Posted at 2009-04-07 09:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ=]! Posted at 2009-04-07 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你是誰-口-?!! Posted at 2009-04-07 09:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ>_<! Posted at 2009-04-07 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Inorl 於 2009-04-04 04:31 PM 發表:
MiNG.MiNG.MiNG l0VE.l0VE.l0VE C0MMENt`
|
網主回覆
-..-"咩料子.. Posted at 2009-04-06 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯=]! Posted at 2009-04-07 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-..-咩事呀.. Posted at 2009-04-07 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
.... 老婆ming.... 我都好心你呀!!>33
|
網主回覆
-vv-!心死你^口^!! Posted at 2009-04-06 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...... "徐中華", 你唔可以係tb, 咁會令我傷心.....
|
網主回覆
你底死-.-!
唔好再叫我徐中華,
我認真~_~!! Posted at 2009-04-03 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|