| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
| 2009-04-18 |
分類: 未分類 |
原來我同你都識左幾耐,,
冇記錯係75日@V@!
唔知係咪,,我記得潔同唯早我地好多@_@
不過而加數返點解好似差唔多咁@@?
數錯-口-??!
一陣返教會-VV-哈哈
之後就唔知係咪去JOE家打邊爐@@..
會熱死嗎-0-??!
唔想死住,,ME仲要心U@_@!
哈哈-VV-話麗冇化妝係個呀伯-VV-
哈哈,,笑左-VV-..
熹=__=!!
記住俾CM@__@!!
我打完呢篇BLOG就冇得再玩電腦-___-
↑今日冇得玩姐-VV-哈哈";;
唔知點解,,勁想再同你出街@__@
可能因為上次淆底@__@
咩都冇同你講過,,,
想再出黎,,
去一次唔會淆底既街@_@!
哈哈-VV-
又好似上次咁-____-想笑又唔知笑咩好/___\"
辛苦到死-___-"
希望返學可以笑多D^口^哈"
CM呀-333-!!
@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@
|
網主回覆
0,.0!!thz!! Posted at 2009-04-20 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55^_^thz"! Posted at 2009-04-20 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
OhAhYi 於 2009-04-18 03:30 PM 發表:
CoMMEnT*
|
網主回覆
thz=]! Posted at 2009-04-20 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bezz 於 2009-04-18 03:27 PM 發表:
CM-.-56
|
網主回覆
thz@__@! Posted at 2009-04-20 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
囧*你地1識就1齊-v- 我們不是的`-____- 我地系27/12識的`-0- 甘岩系聖誕後2日囉-___- 無奈-v- 如果聖誕節果日識米好囉-__- 我記得你講過系2月果陣識既`-___- 嘿嘿-v-!
|
網主回覆
嗯-vv-岩岩好2月@v@
2月1-vv-好hapi^_^!
多謝你個cm咁長,,哈哈-vv-! Posted at 2009-04-18 10:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|