屌,,你好撚黑我憎!!
要扮野既唔該你死開返小小"
同你好撚熟呀!!??唔熟都知你會咁啦,,
呃人係要技巧架v___v!0n789"55...;]
作咁多唔係度既人出黎好難呃人架^__^!!
醒目啦!!"聰明人"v____v!!
唔好俾我再見到你,,本身都冇野,,
而加俾你咁攪一攪反而令我更加憎你v____v!!
你邊位?!