告`BaBiii*xD
Cm*
ming_xdd
暱稱: -m!nG
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-05-20
2009-05-19
2009-05-13
2009-05-11
2009-05-09
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
-3BOYS2GIRLs*
-FACEB00k*
-UWANTs*
-Xg*
-YOUTUBe*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 313
今日人氣: 2
累積人氣: 1764
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 分類: 未分類

唔好再為某d賤人唔開心喇..!

你要學識堅強呀!!

唔好俾佢地攬到你咁先得架.v.!!

撐住呀!!^口^!支持你呀!!

某d賤人唔好再玩野,,唔係我屌你了皮v__v!

講堅,,想試下打交既感覺,,唔知係痛定係爽呢^_^??!

聽緊歌v__v,,俾d歌阻住左我諗野,,真係太好聽-v-

今日特歌::小肥-12年沒有冬天

勁正^口^,,聽緊聽緊a口a!

a__a唔錯唔錯,,

一陣去歷史博物館^__^

4:30放a__a

即刻返公司之後即刻出去

返教會上裝備^口^

第1次去,,唔知係點既呢??!

我要加油了,,你冇sd sms俾me,,

唉.,等緊你,,算啦,,

唔sd就88,,

祝福你同妳"

C0MMENT PLZ!

唔留唔緊要架^__^!

唔會鬧人架我^口^!

好似某d賤人咁咩^__^??!

you you you you you you you,,

you is 死 仆 街;]!

自認者就jsjs^__^!

bye bye bye bye bye bye bye"




訪客留言 (返回 ming_xdd 的日誌)


tammro 於 2009-05-10 09:32 PM 發表:
大哥 我又唔q係你條佬 又點知你想點用!?
唔識用qooza我又點cm呀!?
好笑.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

即係唔知qooza用途係咩,,
唔識睇字88;]
Posted at 2009-05-11 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tammro 於 2009-05-09 01:33 PM 發表:
係d八婆仙會係人地背後講人壞話嫁咋.
咪直係你囉,咁q串咪光明正大咁串囉.
驚撚呀!?
八婆!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 要串既都串左,,你都見到佢個blog有,,係咪串得唔夠明顯??!
我係呢度打出黎係因為呢d係我既記憶,,睇黎你連用qooza都唔識;]!
Posted at 2009-05-09 08:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandylau11 於 2009-05-09 11:15 AM 發表:
CoMMenT"
邊個賤人咁賤丫??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係you55;
知你好人haha;]!
Posted at 2009-05-09 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Crazy0631 於 2009-05-09 01:10 AM 發表:
系藍田
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 a__a↓
Posted at 2009-05-09 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Crazy0631 於 2009-05-09 01:09 AM 發表:
c0mm3nt;]
今日好似見到你...買冷麵=]
同班FD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -__-冇..
Posted at 2009-05-09 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Carmenl0vE 於 2009-05-08 11:02 PM 發表:
多謝你尼個`
甘精美 o既cm喎`
諗左好耐拉`?
辛苦曬啵`
同你講吾好以為我驚你牙!!!
走殷我個bl0g串撚住曬甘算點`?
潔`我同你講`
吾妥就吾該1開始講清楚`
最憎人系我面前扮朋友`
系我後面講壞話`
同埋`你吾好再系人地面前扮曬野甘`我受吾到!!!!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好似扮fd果個係你,,
唔好話人就以為自己唔係,,
多謝你同你d fd就真,,
留咁多cm俾我,,;]
thz your cm"55
Posted at 2009-05-09 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tammro 於 2009-05-08 10:40 PM 發表:
樓下個條某里勁扮野囉唔該
係雯賤定你賤呀!?
人地唔LIKE你就算喇 自己唔Q夠人好 你又係度嘈撚生哂
扮可憐呀!? 想人同情你幾咁可憐呀!?
收撚你個臭口喇拜託!
我第一個唔會可憐你囉
係度扮Q哂你唔想要"呢個朋友"咁..
係人唔想要你定你唔想要人呀家下
人地忍你咋 想比機會你咋 你就係度勁扮野
有病睇獸醫喇
仲有呀.. 你係咁話賤人賤人..
咁撚囂張打名囉,,, 唔夠薑就收撚嗲喇 嘈!
係你玩野定雯玩野呀家下 係你黎人個QOOZA串撚柒柒仙咋wor
你咁中2搵人黎串你ah 家下我就黎串撚柒爆你個臭西
cm 0nly=] 驚既就唔好回!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔驚;]
想話佢搶人條仔就唔岩,,
朋友條仔都搶呢d係咩,,
唔係賤人仲有咩形容詞??!
提供提供,,多謝"
Posted at 2009-05-09 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sta38 於 2009-05-08 02:43 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 今日做咩唔去a_a?!
Posted at 2009-05-08 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kit_l0ve_y0u 於 2009-05-08 12:04 PM 發表:
哈哈`-0-
鬧緊雯xpp?
決心放底佢呢個朋友xpp
唯就`-0-
睇情況拉-_-
應該五會壹齊番架拉v_v
佢搞到我甘傷v_v
對佢刀失望拉-_-
壹次又壹次甘背叛我`-_-
衰人-_-
五想再比佢呃多次-_-
到時又傷多次`-0-
我就會死左-_-
cm`-0-
好長-_-
囧*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一於決心放低埋佢啦-33-!!
佢咁hurt你,,你都仲同佢一齊,,
只會寵壞hev__v!!"
Posted at 2009-05-08 12:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]