SuJu MR.Simple大賣;)))
我們規模最棒 陣容最棒
不管什麼都必須是最棒Super Junior
只是少了個Man字,是名副其實強大的偶像是Super Man
數數看 一顆 兩顆 三顆
我們本來就是失落的星星聚合在一起是十三顆星星
mingdow183
暱稱: KwAn
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
campの生活
2010-12-24
❤17號 =]
吳業坤[坤B
今年陸運勁差咯我
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
-___-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 30
今日人氣: 4
累積人氣: 392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 23 日  星期四   晴天


呢個中秋好快樂 開心 分類: 未分類

系呢個中秋節

去左食韓燒

勁多野食呀^^好好味

食完就約fd仔出來玩下

玩到超high^0^

一邊玩蠟燭

一邊玩啤牌

仲有薯片食

後來我地就專心玩蠟燭

D蠟燭比我地玩到條條都變曬K型-_-

啊某某人直情系咁掉D蠟燭落個罐度

跟住我望落去個罐度

==成個罐都系D溶左既蠟燭

好似D油咁=_=

我當堂呆曬

點至後尾真系玩得激得制

成個罐著曬火咯

我地嚇到不似人形咯-,-

有人就去搵D沙

打算用沙整息D火啦

系等佢地搵D沙翻來既時候

我就無聊打算用我既口吹息佢啦

 

哈哈@@又比我得左咯

 

成個罐D蠟燭息曬--

D人聽到就系到勁笑咯

我都好無奈

咁都比我吹得息D火

最後我地執玩D野就走左

真系爆正咯今年中秋節

 

 






訪客留言 (返回 mingdow183 的日誌)


Theresa_Kong 於 2010-09-23 03:03 PM 發表:
我今年唔好玩..
比D人玩跟蹤- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但我聽落好似幾好玩哦
中記得上年中秋節我地玩撇人咯~~
 
Posted at 2010-09-23 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WeiTeng 於 2010-09-23 02:12 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=)
Posted at 2010-09-23 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yantsz03 於 2010-09-23 12:53 PM 發表:
嘩..你地煲蠟-0-
c0mm3n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為今年對蠟燭特別有興趣
上幾年都無玩蠟燭架
Posted at 2010-09-23 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]