|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 2008-07-16 |
分類: 未分類 |
唉,10點3起身
刷完牙,飲左d水就穿拖鞋行人
去i-one,我感急因為我地要10點去到
我地冇食過野,so去左落下7仔buy野食
得一個人同我一齊buy
食緊野果時,有個二個女仔
一個高,一個(魏)
高果個唔好理
(魏)果個就好似有d好感
黑黑地,好似同我差唔多黑,又好似黑過我-.-
eye大大
我就望左佢好多野
佢又see到我see佢
我仲望多幾野
後美我食完
so我就走左
不過
我就唔知佢企係到做咩
我好希望再見到佢
可能對於你地佢唔好靚
不過我就覺得係唔錯
我平時係街真係冇個女仔我會有感既反應^^
我都好小係到打感既野
-----------------------
玩左4個幾鍾就走人
我地就感周街行
-.-
行行下失散左,同我一齊得2個人
等左佢地一震唔見人,我地就走左
去左小巴站果到食果d(乜魚丸)
$12 6個
食左1個就扔左
唔好食既
跟住去左飛的
去左踏單車
佢地又話落雨
乜都冇落
我就係感仆街
好痛
一路玩緊就,一路係感講曹雪塋
妖,真係好想打佢,曹雪塋感on9
話我中意佢,不過都比佢地成日都講
玩完就走
我同徐仔一齊走
另外果個on9就冇理佢
我地一路行就同佢講41 D野
佢幾開心呀
行行下
buy左d野飲
坐左震,又係講41 D野
講左一震就走
今次就冇乜想哭>.<
|
|
|
AliCe 於 2008-07-17 02:32 PM 發表:
|
網主回覆
感就花心? Posted at 2008-07-17 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |