今日都幾正
可以一點十五分放學
跟住成班友去左網巴
我冇去到
返到家開msn見到肥鵬on
跟住打比佢king計
打比kame又唔係到
4點都未返
______________________________
另外我同豬計關係很差
e+每次打比佢都好似唔色我
king左冇一分鍾就話
感冇野la嗎?88
好q多次都好感....