又到左3號啦!!分開左一個月了
今日係cHMTR見面 借左野比佢
同佢傾左好耐 傾到搭十先走
走個陣 佢重 ....摸我個頭 同埋回頭對我笑
分開左 點解還要咁樣
7月會還返野比我 ......
其實我真係好鍾意你架 不過你對我只有朋友既感覺 我都冇辦法...