今日終於考試啦!!!!!
中文我冇溫"重點解說"同埋主旨
冇寫到野....
中作我本身用左鉛筆寫一次 之後用返原子筆寫
點知長篇個part寫到一半就收左卷
所以應該唔會好得去邊(姐係好差囉=.=!!!! )
聽日考bio 一定要努力 唔想辜負miss chan
英文作文又冇野溫 都唔知點算好 勁冇把握
希望啲題目唔好咁難啦 ( 係冇可能既事 )