雖然放假係一件 爆開心既事
不過有成十樣以上既功課 諗起心都煩 !!!~.~
聽日有得去睇奪命狂呼4 好期待丫 =]
細細個成日都比戴面具個個人嚇親...
因為曾經呢套戲( 唔係第4集)係明珠台播過
而個一幕就係個隻野冇啦啦係梳法後面彈出黎
雖然屋企冇梳法 但係搞到夜晚訓唔著 真樣衰!!! =[
不過呢排睇返d預告 覺得隻野好白痴...所以我先對佢好有興趣!!XD