今日冇乜特別事,,不過.....]]
下星期要懇親會,,所以我班就整左個話劇(老師睇真d)]]
好好笑架,,wing yu扮唐老師話人,,]
話(本身想講)'係咪想攞修業證書,,佢就講左'係咪想攞畢業證書'
笑到我地成班都唔知想點]]}
終知好好笑
今日放左學豬後,番到屋企拎錢]]
去到apm食自助餐,,
好開心~~
哇....]]今日d風紀個個都有一個勁可愛ge企鵝公仔呀><]]
勁可愛呀,,早知我都3做風紀
又唔早d講有得送>3<
好野好野,,中一有得換電話,換部推機
^^,,又有得換鞋]]
講起手機,,就好笑啦
今日同子琳坐,,攞左部手機出黎,,影左miss lai同4號仔
好好笑~~
|