愈來愈懶,並唔係指我打blog嘅情意結遞減 只係因為呢排日日追緊essay有點辛苦 日日出街食整到個身子有點壞 日日做essay,又就嚟讀完嘅感覺都有點奇怪 呢排冇乜特別野 最特別就係我發現自己未必夠錢捱埋呢兩個月lol 今日姑且當打咗一下,做哂野後就會認真打返<3