| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
| 對你是否沒有愛只有恨呢? |
分類: 未分類 |
PS:今日早上個陣,你好有信用會打比我,但係,到夜晚,你已開始沒有信同了....你話過沖完涼會打比我,但係,你講大話,你都知道我好憎人地講大話架啦,但係,你就係篇篇要講大話黎呃我...你想令我憎你定愛你...係你已經決定左啦...已然你要我憎你,對你冇感覺,我就成全你啦.....一係宜家,由今日開始,我同你......就.......,到......此.....為.........止......啦.......由....今.......日.......開........始.........我.......同......你......就........分..............手...................啦...............你唔以後唔駛咁煩要打比我啦.....你,死性不改.......算啦......我唔會再同你一齊返...........本來我可以為左你唔返去,宜家唔可以啦.....
PS:我相信你地應該睇到呢一篇野會好開心,因為我已同我男朋友分左手....我諗你會有機會啦.....到我返去個日就話你知.....
|
|
|
babii;` 做咩事呀又?; 佢又呃您?` 佢做咩又呃您?
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 03:29 AM 發表:
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 03:24 AM 發表:
但係我既籍口真係籍口??我對你講既係真話,如果我唔同你講我要小睡既後果係可大冇可小,但係真係得死路一條,沒有光明既路???
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 03:19 AM 發表:
我知道冇打就係冇打到,但係我既錯係我講左禁多句說話既地步都要係分手??
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 02:57 AM 發表:
我有自己既苦衷.............我問你會唔會用第二個方式去諗,,,我男朋友今日返工禁辛苦,但係佢都有同我講底佢要小睡,因為佢好攰所以冇打到比我,佢都有自己既苦衷既........我有今日
|
網主回覆
好,既然你咁講,呾係唔係每一次我做錯野我都可以講呢d係我既苦衷呀...你都幾識為你自己諗藉口wo.... Posted at 2008-06-29 03:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 02:46 AM 發表:
|
網主回覆
咁如果係咁既話你既直得都幾「值得」下wo Posted at 2008-06-29 03:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 02:43 AM 發表:
但係我覺得唔辛苦,因為我對你係真,只不過我做既錯事太多,黎補唔到你心入面既傷,但係我自己好有心禁反省我自己既錯事,盡量令到自己既錯做到最小,但係我覺得自己好冇用,點解成日要令到你唔開心,令到你憎我,點解我自己拍拖會係禁,比唔到自己既女朋友開心,反而令到自己既女朋友唔開心,我自己真係對自己好失望,完完全全地對自己冇曬希望............................我有今日................
|
網主回覆
如果真係直得既話,點解你會咁多藉口呀...我覺得你講既野好前矛盾囉...又你係話為左我,宜家又話直得,我應該信你邊一句呀,大佬... Posted at 2008-06-29 03:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaming 於 2008-06-29 02:27 AM 發表:
我係我沖完涼之同你講左我要小睡,我知我冇打到比你係我錯,但係我只少有講到比你聽我小睡.我唔講你憎我仲多,但係我話我睡完打比你,我有打到,但係有冇諗過我琴日買野食比你之後訓既時間係唔夠訓我都會為左你而唔訓,我先會要訓一陣,因為今日太忙令到我好攰,我只係想老婆體諒我小小,我都知禁樣我都係錯,但係我真係做得唔夠好,定係我真係做唔到你心目中既對你最好既男朋友,我對你到冇禁多要求,我只係想你體諒到我小小就可以,但係我自己做得唔好先會禁...................我有今日...........自己係一個大衰人,衰到貼地.
|
網主回覆
咁得啦,咁你由宜家開始唔駛你為我呀,已然你為左我咁辛苦既話....解決方法就係分手,我諗咁會仲好啦...你話係唔係呀....仲有,你為我個陣只你一點幾...你係幾訓...與我冇關....唔好好次講到咩都係我錯咁啦.... Posted at 2008-06-29 02:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|