今日係考完mock之後既第4日度la..
真興奮..但係發生左一件唔如意既事..
0係28號0個日..我懶醒地去裝norton既新版本..(防毒野是也)
點知搞到部電腦死左..好似話係咩惡意程式喎..
總之就係咩野都開唔到..但係又聽到歌..睇到動畫..上到網..
嘩~嚇到我死死下囉..我係電腦白痂黎架ma..所以都唔知點算..
不過好彩有rainie0係度咋..亦請了佢呀哥幫忙..重裝了window..
所以而家好返lu..
0係度要多謝rainie..rainie's哥..同埋姨丈(聰明人應該知道佢係邊個ge)..
仲有小茄..佢曾經幫我睇過..雖然都係徒勞無功..
最後最後..仲有既係小青呀..多謝你安慰我呀..
|