∼*∼小夜.日記仔∼*∼
琴日開學..
今日返學..咁就選班會幹事喎..
咁我同rainie就諗住做早讀大使..所以呀笑提名我地..
之後d人投票la..咁一直投..投我個名既時候..
突然間我諗到..我仲未投喎..以為個個都要投兩個..
咁而家淨返我同呀40號..所以我就舉手囉..
曾生見到我舉就好咩la..我都唔想架..但係無可奈何Y ma..
咁我舉埋呀40號la..
+蚊就問我點解投佢..咁我就話左俾佢聽..
之後佢同講唔係一定要投架..我就即刻覺得我頭先咁做好瘀呀..
我真係好瘀..擺咁既烏龍..唉~