∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日冇落雨..所以朝早去左做運動..
但係去到..都係冇做到架..
所以今日可以話係休息日..
之後..返屋企..做返平時做既野..
跟住沖涼..都差唔多到1點la..咁就煮野食..
yeah~
哎呀~好掛住姑姑呀..姑姑幾時出返黎呀..
事關..我近排睇到0個度係楊過同姑姑分開16年既之間..
所以呢..好耐冇見姑姑呀..好掛住佢..唉~
p.s.今晚有千機變2 花都大戰..大家記住睇呀!!