∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日係派成績表既前夕..無特別感覺..
而家有感覺ge..都係期待大改造..哈哈..
不過..我驚興奮到唔想做功課..咁就唔得架la..
所以努力al..唉~好多功課要做..好多書要溫呀!!!
唉~..好la..係咁先..再怨都係無用..