∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日開始又有得放4日假la..都有d開心..
但係要做功課..溫書..諗起就慘囉..
今朝睇新聞..先知原來上次miss leung同我地講話交安總會叫我地今日去升旗禮..係咩事..
原來係為左五四運動..所有青年制服團體都去..
但係後黎又話唔駛我地去喎..
搞到我而家好想去..
睇到個新聞..仲更加想去..點算好?!
不過..都係算la..唉~
今日諗住可以做哂d功課..睇黎都係冇咩可能架la..
不過希望得la..