琴晚..我諗到d野..真係有d嬲..
我唔明點解lam lam佢地唔黎操..佢地又唔係唔得閒喎..
琴晚..我先知道原來吳逸詩唔想去..lam lam就唔去..
其實我知當初吳逸詩同梁敏怡參加係為左成績上面有野..唔想空空咁..
我唔係好中2咁..
不過..既然係咁..ok..無問題..
但係唔該你擺個心落去la..負返d責任la..
而lam lam其實都係唔想再玩架la..不過佢起碼會關心下..
佢都係做中間人既啫..
我知道我係冇咩資格去講呢一番說話..
因為..我之前有諗過唔玩..想走..開始悶..
但係我又覺得自己至少係緊急關頭唔會離開..
不過而家無論點都好..我決定左以後交安需要到我..我又有時間..我係會返去幫手..不論我係form幾..
|