今日歷史堂..chan x x話要係統測前..有個小測..
唉~真係有排記la..真係想死..好痛苦ar..=^=
唔傾唔開心野la..我地係小息就開始傾去旅行d野..傾到lunch先傾完..
跟著去開會..又要去當值喎..舊年都唔駛..今年要喎..真係衰ar!!
係當值冒時候..見到丁生同d人度玩紅綠燈..跟著又玩捉來捉去..好搞笑..哈哈..
我覺得咁都幾好ar..拉近左師生關係.唔錯唔錯..
放左學之後..返到屋企..就去訓覺..到差6點幾到la..ar媽打電話來..醒左..
之後..去左沖涼..我覺得訓左一輪之後..對眼好似仲攰咁..
而家都仲有d
..
..
頭先..我睇<<胭脂水粉>>..入面個二叔..二嬸..好黑人憎..我真係好想打佢地..

竟然可以為左拎到d家產..而做埋呢d陰質事..唉~唔通真係值得咩..
點解d人可以咁架..我諗遲早有一日佢地會後悔佢地所做既一切..多數都會係老左既時候..
如果唔會既話..呢d人就真係無得救..
|