| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 2006-06-14 |
| 我諗今年ge生日都係要我一個人過呀!!年年生日都係要考試....唔開心..冇人同我慶祝生日..年年一樣..都係一個人我想要一個好特別ge生日呀!!唔知道幾時會實現呢???我ge心情係冇人會理解ga啦~~~係根本冇人想去認識我呢個冇名卒子...如果有人年年都會記得我生日ge人就好啦...我唔知道點解會有咁大心情講呢d唔有人理解ge一日...考試其間同生日都係咁唔開心呀!!!!同埋我今日ge歷史唔識做..好唔開心呀!!我今日唔知道今日發生咩事呀!!佢今唔俾我去佢求呀~~唔知道佢想點樣ar~我可以當唔知去搵去玩ma~唔可以....今日ge心情真係好複雜ar~~~
|
| 刊登時間︰2006-06-14 11:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|