尋找一個肩膀給我依靠 分享樂與悲
琴日同輝msn. -.-
唔好唔再返香港喇; 我會唔捨得你
你話我傷左你0_0 ,超o咀-____-''
你今日返台灣喇. 唔知幾時可以再見到你呢
再見都係朋友嘛. 仲有
我1定唔會忘記你.
因為你係我1生中.係最要好既兄弟 =)*
甜妹呃左我-3333-` 妳off左 /0\v
快d到暑假喇t^t 好想日日都見到你xd
ah B 5月就出世喇 *v* 好開心 ^3^
留CM`!