| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
|
2006 年 2 月 15 日 星期三 |

| |
好累呀∼*(補打)
今日跨科活動日去左嘉道理農場∼
返到去,去左三樓,之後係30室點名&聽ms講野∼
跟著就搭車車去農場,同靜儀一齊坐∼
去到好大霧呀,之後要影相,影左成個字到未影完∼
跟著就五組一齊行上去,個組長又行到鬼死咁快∼
轉個頭就唔見左,跟著就同d同學一齊行∼
晚咁向上行,又熱又累∼
行到中間,佢地話盡上wor∼
之後同靜儀,魔鬼佢地冇上到,係樓下等∼
佢地落返黎之後就一齊落返去集合,跟著就搭返車走lu∼
之後就同靜儀&魔鬼一齊行,去到市中心魔鬼要走啦∼
同靜儀去食m記,跟著就行街街∼
行行下見到吳麗儀佢地,之後繼續行∼
然後過左置樂,跟著返返市中心∼
行多陣,就送靜儀去搭車,之後我都走啦∼
點知係屋企樓下見到樹喜同黃浩然∼
番到屋企4點幾啦,之後就開電腦,挽msn∼
6點幾倒,就去白豬,跟著冇挽電腦∼
死去左睇電視,10點幾去左教豬,好累累呀∼
刊登時間︰2006-02-16 01:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|