|
|
好定壞?!  |
分類: 平常的生活~~ |
雖然平時鄧老師係有d惡
但係佢走既事太突然了~~
差唔多所有野都唔同左~~
今日家政考試~整蜜糖雞翼(淨係得個甜字)XD
都有75分!!!!!
打排球個陣時~~~笑死左XD
(全部野都簡短左)
你係唔係唔要我啦?!哭
|
>x<  |
分類: 平常的生活~~ |
e個新年
肥左==
食左好多年糕xd
逗左好多利是~
日日都好夜番屋企
好眼訓~~
睇左兩出電影
72家租客+花田囍事
笑死....
有好多粗口~~!@#$%^&*()_+
天氣涷
大家要著多d 3
唔好病
就快要番學啦!!! |
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
個個都係咁  |
分類: 平常的生活~~ |
個個都呃我
佢又係咁
連你都要....<---------你=楹
口口聲聲話"我唔出去wo...今日"
番到黎問你....
你話同燕出左街
你好野!!
我好容易呃咩
又話唔出
跟住同左其他人出
恨....
你永遠都唔好同我出街!!!!!!
永遠都唔好黎我屋企呀!!!!
憎 |
| 很辛苦的 |
分類: 「你/妳」與我 |
好辛苦呀!
如果我愛你....係多過你愛我
咁不如放手啦
你走果幾日
每夜我都係到....
你幾時番黎呀?!
只因我太掛住你
我只可以一路喊一路等你番黎...
日夜想你,,,
已經有6日冇聽到你把聲
好想聽到你為我唱歌
也好想聽到你同我講果三隻字
跟你有41日了
永遠愛你.,.,.,.,..,.,.,,. |
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 恨2月 |
分類: 平常的生活~~ |
憎死你地..又比希望我....
最後係失望
好彩有楹陪我...
好憎2c班d人(某幾個)
唔鐘意2月....
恨.....
張玉x....張x燕.....x玉燕""講左d意想不到的話!!!!!!!!
佢竟然咁hurt人地....恨''''''識錯你
如果我係楹....我唔會忍佢....
一早咬死佢<------(鄧潔雲個金句)XD
恨2月.....
好想時間倒流
去番....1月7日 |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|