minnie92

暱稱: *■`°藍色貝殼|"
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

:: 最新日誌 ::

2007-07-13
2007-07-11
2007-07-10
2007-07-08
2007-07-07


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 5 月 2 日  星期二 晴天
輸左la 感動

今日好慘ar

我地2A班跳繩輸左ar

仲要墊屍底添ar

唉!我地班實俾人串死

之前1B就超勁

次次都嬴

e+2A.......

廢個碌庶!!

唔打la,好累ar

發表時間︰2006-05-02 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一 晴天
好熱ar~

e+咁嘅天氣唔講e句說話嘅都唔係人類

"真係熱到痴肺ar"

今日約左ar容,,ar婷,,ar儀,,豆釘賢,,何嘉欣and方慧如去練繩

朝早先同我姑姐去食吉野家,之後去買餸

跟住就出太子間7仔會合佢地

一齊去大坑東果度

嘩!弱智嫁

果度熱到乜咁

差D溶左ar!!

跳完繩

我,,ar容,,ar婷同豆釘賢即刻衝入廁所

狂飲水狂抹汗

真係熱到唔順

Then去左新世紀大快活度食

之後我地以極快嘅速度行去瓊華影貼紙相

我以為換左眼鏡影會好怪

影完睇返都唔係好怪姐,影得都幾靚

影完之後又用極快嘅速度行去旺中睇大肚裙

因為ar婷要送俾佢媽咪

睇緊嘅時候

緊係有D人喺度玩野la

Then就各自返屋企lu~

 

發表時間︰2006-05-01 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 30 日  星期日 晴天
~小池~ 愉快

終於做完個模型la

可以鬆一口氣!!!唉~

今日1:00幾去左沙田拜我表哥

之後就去shopping

行過一間借漫畫嘅店

見到有勁多KAT-TUN嘅野

又貼紙又相

都幾靚嘅

喺佢地D嘢之中

揾到一個 又靚仔又可愛嘅人

小池徹平

見到有佢D貼紙

既刻叫我媽買

$15張,買左2張

真係好靚ar

7:00幾就屋企la

同ar媽染頭髮

效果非常好

佢都稱不絕口

我就同佢講

"美勞攞過A係勁D嫁la,染髮都有一手"

kakaka......

啱啱同ar容作左首詩

「7點幾

  返屋企

  返到屋企咬大脾

  咬完大脾食雞脾

  食完雞脾冇錢俾

  攪到人地冇面俾

  call齊人馬劈死你」

雖然唔係好合邏輯

不過好押"韻"

我地係咪好勁呢!?

 

發表時間︰2006-05-01 12:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 22 日  星期六 晴天
ok嘅行程 驚訝

今日終於有眼鏡lu

戴得都唔係好肉酸

但係睇唔慣囉

2:45去學琴

Miss話我有進步ar!!呵呵呵....

之後去左青衣城

諗住去睇"至尊無賴"

最衰去到已經開左場,冇得睇

跟住去左揾下有冇果件背心"嬲"

係揾唔到嘅

去左5cm度睇下

果張poster換左做李燦森

頂!好樣衰ar

換番 小池 la,會好N倍囉!

6:00幾去左扒王食飯

食完返屋企!!

 

發表時間︰2006-04-22 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 21 日  星期五 晴天
M巾大戰

今日都ok搞笑la

中文堂有兩組做話劇

好好笑ar李端儀果組

正式表演果時

我一定十卜你地嫁!!

數學堂特激測驗

好采有張婷提我!!

都ok識

英文堂做Listening

lunch之後

同ar南開戰

又扔書,又扔粉筆,乜春都扔

我仲笠左佢個筆袋添!!

科學堂去左睇etv

講切牛眼

雖然好核突

但係好想快D做e個實驗

之後小息

繼續同ar南開戰

我同容and妮放左塊M巾落個筆袋度

然後俾番ar南

佢打開筆袋,見到塊M巾

即刻扔番俾我

我又扔番俾佢

扔黎扔去

我想放塊M巾落ar南個口度

但係唔成功

最後我將塊M巾貼落ar南個左胸度

佢"蚊"都"蚊"唔切

頂!超好笑~

放學去左M記食野

食野嘅時候

梁韻妮問左我D問題,係關於男仔

有條唔知點答,跟住佢地又亂諗野!!

返左屋企之後就用電腦

去容個diary度睇日記

睇睇下,我媽無啦啦出聲

嚇咄死我

原來佢企左喺我後面好耐

但係我冇發現佢

仲俾佢睇到哂ar容個diary打果D野

頂!有D好敏感嘅野都睇到哂

我死硬ar!!

不過可能我媽巳經唔記得哂la

e+都冇乜野!!

好采"Jack"!!

Yeah...

聽日有得攞眼鏡lu~

 

 

發表時間︰2006-04-22 12:18 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]