最近發覺自己好容易病呀,
早幾日先睇完醫生,
而家又病喇,
唉..
攰到乜咁,
訓完又訓,
救命,
個頭疼到就黎爆,
好辛苦呀,
今日做卷嗰陣都好暈,
哈哈`
英文卷喺最後嗰1分鐘,
突然記得晒未做嗰D〔V0Cab〕呀,
之後考Writing,
15minS就做完,
好無聊咁等咗半個鐘,
先至收卷..
放學嗰陣,
2E大多數既同學,
都喺晒條天橋度,
哈..
行到打晒【Cake】呀!!
之後去咗搵媽咪,
一齊食野之後,
就番咗屋企訓覺,
訓到依家先醒,
聽日又要考MATHS,
加油呀`