倒數,
仲有唔夠1個月,
就過年喇,
唉,
記得舊年過年嗰陣,
我好無聊,
又好寧靜咁,
喺大陸既屋企過咗n日,
希望今年唔使咁寂寞啦,
不過,
感覺都唔錯呀,
起碼得閒可以上去3樓偷睇佢,
呢個佢,
就係住喺對面樓嗰個囉,
不過依家好耐冇見,
而且冇咩feeL啦,
所以唔重要,
重要既係,
我同舅母食咗好多好多野,
仲有,
去洗頭嗰陣,
都係唔講,
過咗去既事就算啦,
今年番去,
唔知又會點呢?
或者,
佢細佬都會番黎,
不過其實佢年年都番嫁啦,
佢應該差唔多畢業喇喎,
點算呢?
到時間舖咪有兩個?
唔係掛,
咁我或者會動搖嫁喎^^
到時先算啦...
|