今日番咗去補課,
補I.S,
阿SiR遲到呀,
不過都好,
起碼可以有時間玩小Q,
哈哈,
〔袋中有袋〕`
好爽呀,
阿Sir食包食埋張紙喎,
最後,
由地下再跑番上4樓,
攰死..
不過都幾好玩,
ViCKY&狗話,
我睇完張相之後,
就唔會再中意Calvin,
不過我好堅定咁同佢吔講,
唔會嫁..
而家仲未睇,
不過我一定唔會動搖嫁,
嗯!
11:oo鬆人,
去咗''魚蛋王'',
個阿叔跳舞超型呀,
哈哈,
不過D服務態度麻麻喎,
之後,
柔道行番屋企,
鴨搭巴士番屋企,
Cindy番屋企,
我`珊姐&珊珊搭輕鐵,
之後媽咪又叫我去榮華,
唉,
去到佢都落樓啦,
多咗個fd,
遲D或者會熟D,
冇所謂啦,
佢應該幾好人,
之後又去咗睇醫生,
今次係西醫,
唉,
呢排總共睇咗2次西醫+2次中醫,
冇記錯應該係,
好煩,
then,
去眼鏡88驗眼,
一隻70度`
一隻100度`
但係唔想戴眼鏡喎,
所以稔稔先..
細佬又驗,
佢擺明玩野`
根本冇事..
之後去睇袋+衫,
早知唔買嗰件中褸啦,
唔底,
媽咪買咗個袋,
0k啦..
|