今朝去飲茶,
唔駛講都知,
又係〔榮華〕啦,
唉,
接咗個J0b,
好煩呀,
最衰都係媽咪啦,
雖然我係勁啫,
都唔駛咁掛,
不過冇計啦,
應承咗人就要守承諾嫁啦...
算`
下次我一定唔幫,
哼!
之後陪R0se去睇[中醫],
超耐,
D阿伯做野超慢,
喺我等緊既時候,
''遇見''咗2個老師+1個fd,
包括:
1.冇打招呼既周sir
2.有打招呼既薯粒小湯丸【個名都0k長`】
3.有打招呼既MiSS TanG`
...
之後番屋企,
唔想溫書,
但一定要溫,
中文,
係絕對唔可以輕敵嫁,
嗯`
加油!!
|