10点幾wake up,,之後食完早餐上網,同佐石石smg一陣,去玩返跑online lol之後
同呀dickens玩,輸俾佢- -
宜家好x悶,有邊個得閒呢?雖然我未做完功課,但系宜家又唔想做
明天加油啦,全力就得架啦,石石
呀dickens宜家又訓,快wake up !!@@唯有去吓跑步啦宜家