返到學校抄功課,revis佐陣中文dictation,今次應該會100^^
上math就怕怕了,呀副校泥我地課室- -,我一開始都吾知,仲系到玩文具@@!!
到lunch,在廁所打俾石石,@@,好怕俾人知!!講佐5分鍾就冇講-o-
我又唔敢入f班了,因為怕..但我明天唔會再走了,會變得勇敢的=],怕大了會後悔呀!!
今日又系冇咩功課,,可以上網了=]