今日唔系幾舒服,冇番學,,訓到9点幾,跟住去see doctor,剪頭髮=p,同埋去食野
返到屋企訓佐陣就上網,今日唔駛返學做多佐野^^
但系,,好似有d悶lol,宜家你開始唔得閒,幾時先得閒呀,想同你講電話囉∼很悶呀@@
想有更多的朋友,可以與我傾訴~