今日,,
因為3年級要做個個唔知乜野TSA,,
用左電腦室,,
搞到我地冇得上電腦堂...
所以就留左係班房...
點知做做下功課,,
諾諾無端端係度畫畫,,
我見佢咁無聊,,
就叫佢寫封信俾黃穎...
但係佢又唔知寫乜,,
咁我咪叫佢拎番之前係生日卡寫ge個段野個張紙,,
抄番落去...
[相信係6A ge都知個段野係乜...]
點知一拎出黎,,
俾李瑞祥搶左,,
跟住諾諾想搶番,,
李瑞祥又將張紙俾左BOBBY,,
BOBBY又接唔住,,
張紙跌左落地下...
俾馬JUM見到佢地係度爭張紙,,
就拎左黎睇...
佢一睇,,
{原來係封情信黎ge...}
封信ge上款仲寫住[To:我最愛的小茵]
下款係[對你,永不放棄的 小諾上]
諾諾塊面即刻紅哂,,
全班狂係度笑...
下一堂...數學堂,,
肥釗問諾諾借個張紙黎睇,,
叫我幫佢傳,,
點知黃老師見到,,
佢叫肥釗拎張紙出去,,
黃老師一路睇,,
一路陰陰嘴笑...
全班又狂係度笑...
跟住肥釗同諾諾講:
{黃老師好多謝你呀...你幫佢重拾番初戀ge回憶呀...}
笑到我死...
食飯...
齊齊同蘇老師講左關於個張紙ge事,,
跟住蘇老師好似審案咁,,
勁好笑...
後尾黃老師叫諾諾小息去搵佢,,
仲撕爛埋張紙...
好可惜...
不過,,
呢件事已經俾我地班某幾個[包括我]搞到通哂天喇...
已經有3個老師知喇...
到時1個傳1個,,
咁就...
[HEHE]-v-+
|