| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
好興呀!!!  |
分類: 未分類 |
放左學之後...
曾曾,,嘉敏,,黃穎同行行就去左我屋企...
我地係花都食緊野ge時候,,
大佬突然打俾我!!!
佢話佢係我屋企樓下,,
跟住我同行行就去左接佢...
食完野之後...
去左公園...
玩玩下,,
有四個粉官中學生黎左...
咁我地咪讓俾佢地玩囉...
個四條八婆話我地淆底,,
仲話我地踩佢場!!!
咁我地咁串佢囉...
起初因為有大佬係度,,
所以串到班友O哂嘴...
後尾大佬走左,,
班友都係唔夠我地串,,
走去搵人幫手喎!!!
咁我地咪等佢囉~
跟住,,
班友搵左勁多人黎,,
我地得個幾丁,,
梗係唔夠佢地黎啦...
然後,,
我地叫左啊雪黎...
本來D男仔黎左,,
但係佢地又唔夠薑,,
又唔幫手!!!
好興呀!!!!!!!!!!
大佬,,
點解你要咁早走呀??? ..>3<..
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 60 | »
|