今日畢業典禮....
我遲到∼
係唔係好威呢...
雖然唔只我一個...
我個頭整左好耐,佢地話仲有紅色...
嗚!?
then又返去噴噴噴...
最後...
好臭.....咳咳咳...!!
yes,搞掂晒...!?
好好地上完台...
落返黎...
突然收到楚君的msg∼
佢話見到我!
我才想起,係喎,我地同真光女書院一齊畢業嫁喎...!
then,好快咁畢完...
我就趕回家...
去睇醫生!!
食左藥...就訓!
好想知,琴日的是錯覺還是預感!
出賣同背叛∼?!
=============
愈來愈不想不敢去相信別人...
個心好痛好痛...
想起就好驚...!
=============
我都係去休息先!88
|