呢排eXaM啦.. 好似變到冇甘自信 即使自己最有把握既科目..英文 都冇信心... 點解呢!??? 係咪驚好似以前甘... 希望愈大失望愈大....
琴日搵番好耐既eX 佢竟然同我講話冇玩我 只係厭倦左我
我頂你個肺丫 你老母出黎把Q架 生到你甘LUN仆街 肯定佢前世做雞 生你出黎想你做鴨 不過你都冇咩本錢架啦
算...反正依家有曦曦-3-