估唔到甘快...
仲有4日...
時間過得真系特別快..
原來自己真系好驚冇左曦既日子
甚至唔可以想像冇左佢既日子
聽到佢話2星期可以搵自己一次
戈一刻真系好開心...
好想攬住佢...
但當知道3月,4月唔可以搵我戈陣...
真系好想喊...
點解個世界要系甘
有喜一定要有苦嗎
點解一定要比D困難我
想知道我真的愛他嗎
想知道我對他的愛有多深嗎
我恨...
恨考試將我們分開
為什麼...
若果能夠體諒他才算是好女友
那我不做好女友了
我不能夠體諒他
難道好女友就可以忍受心愛的人離開嗎...
我知道不是..
只是他們對待男友離開的態度不同
我真的想樂觀一點...
但我真的真的做不到...
原諒我好嗎...曦...
|