我真系心淡啦 我學緊唔發脾氣 唔講粗口 學識體諒人 所有所有既... 你地都睇唔到.... 我一直甘努力緊 但個成果.... 你地都唔知 我好想放棄啊...... 我所做既一切 你地都冇用心去體會 甘我改變黎做咩
朋友... 一個一個甘減少 但我不想再討好你們了 寧願你們疏遠我 慢慢地忘記我 讓我們成為陌路人 不是更好嗎
我一路地改變 是想為你們開心... 寧願用自己的不快 換來你們的笑容 但你們知道嗎