| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
我系一個好易厭倦的人
唔駛10秒...我就討厭你=]]
快D出現令我覺得有趣的東西吧!!
Msn 好悶呀... D人都唔得閒ge
PS.加我facebook 吧...
|
|
|
bigpek 於 2009-03-28 06:40 PM 發表:
悶?? 你唔打機la?? 悶ge話玥去搵新game玩lo.. 一係+入我地..一齊玩戈個日本game la.. haha^^
|
網主回覆
= =唔要 Posted at 2009-03-28 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Fancy'番 於 2009-03-25 08:54 PM 發表:
喂喂,, 我又黎留言呀,, ^^
|
網主回覆
嘻''多D 來啦
超級歡迎你-0-''
-V-''不過我就去唔到你到留..
要加好友GE =3= Posted at 2009-03-25 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM_HOI 於 2009-03-25 07:15 PM 發表:
幅畫自己畫ga?! 好靚呀.. ^^
|
網主回覆
系呀...尋日無聊時整的''
^___^'但我覺得有d 亂呢' Posted at 2009-03-25 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你得閒米add下我囉!! MSN隨時歡迎你!! kaka
|
網主回覆
嘻嘻^v^
好的...
多d 同你msn 先 wakaka Posted at 2009-03-25 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
misang 於 2009-03-24 11:12 PM 發表:
所以多d 同我msn 呀XD''
|
|