翠西 Tracy ng
Don't leave the dairy without CM'' !!!!!
misang
暱稱: 笨婷
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月
小安入營 我考試
Wakaka
-.-
CHEESE cake
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


雨後彩虹? 分類: 未分類

其實只要我們順利過渡最近的理工試與其他公開試

再來就是畢業試...

真的是完全放鬆下來了!!!

 

但前日我細老考完試....我竟然覺得系我自己考完試 oops..

真系完全超級hea..

 

歷史肯定好低分lor

 

ps . Upset ..本身今個Sat想同ka on 去唱K 呢  但呢個weekend又要考理工   煩煩煩!!!=]

 






訪客留言 (返回 misang 的日誌)


FancyChio 於 2009-03-28 11:12 PM 發表:
- 保送得左戈d 超free,
- 我比你仲煩lar,,
- 唉, 報大學好煩*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系lor
宜家好討厭個d 人lor xd''
唔洗煩
Posted at 2009-03-28 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bigpek 於 2009-03-28 06:42 PM 發表:
唉~我咩都唔想理ar..
我好想放假..咩都唔洗做..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔要做lor...
 
Posted at 2009-03-28 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FancyChio 於 2009-03-28 01:31 PM 發表:
- 考理工''
- 仲要考台灣'
- 之後仲要考澳大''
- Tracy 發左個白日夢!
- 哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oops...
唔想考呢 /_\''
 
不如俾我放假啦XD''
Posted at 2009-03-28 01:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fishball0314 於 2009-03-28 12:49 PM 發表:
努力考埋先算啦!!
翠西
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系ge...
 
我最想入理工lor...
希望得啦
Posted at 2009-03-28 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]